![Filozofická fakulta UP](fileadmin/obrazky-struktura/web2010/FF-550x50.jpg)
Pozvánka na kurz Marketing vzdělávácích akcí a studiních programů
School for Transformative Leadership při Univerzitě Palackého v Olomouci pořádá pro zaměstnance UP kurz na téma Marketing vzdělávácích akcí a studiních programů. Povede jej Mgr. Jana Brabcová. Akce se koná 5. října 2013 od 9,00 do 17,30 hodin v učebně 2.02, Křížkovského 14.
Kurz je zaměřen na získání znalostí o využití marketingového mixu při přípravě propagace vlastní vzdělávací akce/programu. Účastníci se naučí lépe vnímat cílovou skupinu i propagovaný produkt a volit nejúčinnější cesty k propagaci. Zároveň se dozví řadu prakticky využitelných informací a vytvoří vlastní plán aktivit na podporu vzdělávací akce, u kterého ověří účinnost navrhovaných opatření.
Lektorka Jana Brabcová je autorkou řady vzdělávacích textů v této oblasti, např. Kuchařka marketingu pro vzdělávací instituce, která vyšla v r. 2012. V r. 1993 založila společnost Grafia, s.r.o. Jejími tréninky prošla řada vzdělávacích pracovníků, tiskových mluvčích, PR pracovníků, marketérů a manažerů.
V minulém semestru proběhlo v rámci projektu School for Transformative Leadership 12 workshopů a přednášek a prošlo jimi přes 150 akademiků z UP.
Bližší informace podá Mgr. Iva M. Tahová, tel.: 585 633 250, e-mail: ppc@upol.cz.
Aktuální zpravodajství a publicistiku z Univerzity Palackého najdete na stránkách Žurnálu Online.
![](clear.gif)