Univerzita Palackého se prezentuje novým reklamním spotem
Při příležitosti letošního Evropského veletrhu pomaturitního a celoživotního vzdělávání Gaudeamus prezentovala Univerzita Palackého svůj nový reklamní spot, který si odbyl premiéru na brněnském veletrhu právě dnes. Čtyřminutový snímek, který vytvořil student žurnalistiky a filmové vědy Marek Partyš, se tak stane oficiálním klipem, s nímž bude univerzita lákat nové studenty.
„Univerzitě dlouho chyběl moderní a dynamický filmový materiál, kterým by oslovoval především budoucí vysokoškoláky, a proto jsme se rozhodli tento deficit doplnit. Myslím, že snímek plně odpovídá našim požadavkům a představě, jak oslovit právě mladé lidi,“ říká Bc. Ondřej Martínek z oddělení komunikace UP, které se na vzniku filmu podílelo, a dodává: „S tvůrcem klipu Markem Partyšem spolupracujeme dlouhodobě, a právě z toho důvodu jsme se rozhodli svěřit výrobu spotu jemu.“ Cílem klipu je prezentace nejen UP, ale i města Olomouce jako vzdělávacího a kulturního centra.
Univerzita si od snímku slibuje, že jejím osmi fakultám pomůže přilákat ke studiu další stovky a tisíce nových uchazečů. „Konkurence na trhu vzdělávání je velká, demografické trendy ve společnosti zase neúprosné. Univerzita tedy hledá a nachází způsoby, jak mladé lidi z Moravy i z Čech lépe oslovovat. Každoročně se nám daří navyšovat počet přihlášek ke studiu, lze tedy říci, že je o naši univerzitu rok od roku větší zájem. Nejde nám však jen o počty, ale především o kvalitu; mezi větším počtem uchazečů roste i šance, že se k nám přihlásí ti nejlepší,“ vysvětluje záměry univerzity Mgr. Radek Palaščák, vedoucí oddělení komunikace UP.
Film, jehož výroba zabrala zhruba měsíc a půl, bude využíván nejen pro potřeby prezentace univerzity na veletrzích vzdělávání, ale bude také patřit mezi oficiální prezentační materiály univerzity na webu upol.cz. Oddělení komunikace připravuje rovněž jeho anglickou verzi. „Vzhledem k jednoduchému obměňování dat uvedených ve filmu není navíc snímek pouze záležitostí pro letošek, ale univerzita jej může využívat i v dalších letech,“ upřesnil Martínek.
Film může vidět široká veřejnost nejen na webových stránkách univerzity, ale také na jejím YouTube videokanálu. „Nutno dodat, že film měl na YouTube čtyřiadvacet hodin od svého zveřejnění, tj. v úterý odpoledne, téměř 16 tisíc zhlédnutí a stal se tak třetím nejsledovanějším videem v ČR, takže jsme směle konkurovali i Chucku Norrisovi,“ dodal s úsměvem Martínek v narážce na novou reklamní kampaň českého telefonního operátora.
Více na: http://www.youtube.com/user/PalackyUniversity
Zprávu zpracoval Ondřej Martínek, oddělení komunikace UP
Kontakt: |
PhDr. Rostislav Hladký |
kancléř a tiskový mluvčí UP |
tel.: 585 631 009; fax: 585 631 012 |
mobil: 602 543 530 |
e-mail: kancler@upol.cz |
Aktuální zpravodajství a publicistiku z Univerzity Palackého najdete na stránkách Žurnálu Online.