Barbora Haltofová
Mgr. Ing. Barbora Haltofová
e-mail: barbora.haltofova@upol.cz
Tel.: 585 633 320
Konzultační hodiny:
čtvrtek 10:30-11:30 nebo dle domluvy po Skypu
Pracovna: 3.05, Křížkovského 12, podkroví
Odborné zaměření
Crowdsourcing
Vzdělání a praxe
od 2015 odborný asistent, Katedra aplikované ekonomie FF UP
od 2014 doktorský studijní program Ekonomika a management, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
2011 – 2014 Univerzita Palackého v Olomouci, obor Odborná francouzština pro hospodářskou praxi (Mgr.)
2011 – 2013 Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, obor Veřejná správa (Ing.)
2012 – 2013 Université de Rennes I, Institut de préparation à l’administration générale, obor Master franco-tchèque d’administration publique
2011 – 2012 Université de Rennes I, Institut de préparation à l’administration générale, obor Master franco-tchèque d’administration publique
2009 – 2010 Université d’Aix-Marseille II, Institut universitaire de technologie de Gap, obor Gestion des Entreprises et des Administrations
2008 - 2011 Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta, obor Francouzština pro aplikovanou ekonomii (Bc.)
Publikační a editorská činnost
HALTOFOVÁ, B. (2015): Crowdsourcing: Jak využít potenciál davu k získání konkurenční výhody. In Sborník konference Znalosti pro tržní praxi 2015. Ženy – podnikatelky v současnosti a minulosti. Olomouc 2015.
HALTOFOVÁ, B. (2015): The Power of Collective Knowledge in Disaster Management: How Crowdsourcing Can Save Lives. In: Proceedings of 11th International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers, Zlín 2015. ISBN 978-80-7454-475-0.
DOKBAT 2015 - 11th International Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. Sborník z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky DOKBAT, Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics 1 st edition 2015, ISBN: 978-80-7454-475-0.
HALTOFOVÁ, B. (2014): Možnosti implementace crowdsourcingu jako nástroje krizového řízení ve veřejné správě. In: Sborník konference Znalosti pro tržní praxi 2014. Média a komunikace ve 21. století. Olomouc 2014. ISBN 978-80-87533-07-9.