Jan Závodný Pospíšil
Ph.D. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D.
E-mail: jan.zavodny@upol.cz
Konzultační hodiny dle domluvy.
Pracovna 3.03, Křížkovského 12, podkroví
Agenda
marketingová komunikace KAE
Odborné zaměření
marketingová a mediální komunikace, marketing se zaměřením na spotřebitelské chování a udržitelný rozvoj, management
Vzdělání
2012 Ph.D. v oboru Management a ekonomika, Fakulta managementu a ekonomiky, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
2011 PhDr. v oboru Mediální komunikace, Fakulta masmédií, Bratislavská vysoká škola práva, Bratislava, Slovensko
2009 Doplňující pedagogické studium, Fakulta aplikované informatiky, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
2008 Mgr. Marketingové komunikace, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
2006 Bc. v oboru Marketingové a sociální komunikace, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Praxe
od 2015 odborný asistent, Katedra ekonomických studií, Vysoká škola polytechnická Jihlava
od 2013 odborný asistent, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci
od 2012 odborný asistent, Ústav managementu a marketingu, Moravská vysoká škola Olomouc, o.p.s.
od 2011 jednatel, Dante media Česko, s.r.o., Olomouc
od 2005 grafik a technický redaktor, Computer Media, s.r.o., Prostějov
Zahraniční stáže
Dlouhodobé:
2010–2011 zahraniční stáž v Kanadě, Vancouver B.C., práce na disertační práci
2009–2010 Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani, Slovinsko
Krátkodobé:
2012, 2013 Univerza v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Maribor, Slovinsko
2015 IBA International Business Academy, Kolding, Dánsko
Publikační činnost
Monografie:
JAN ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Vratislav Kozák. Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2013. ISBN 978-80-87500-33-0.
POSPÍŠIL, Jan, ZÁVODNÁ, Lucie Sára. (2012) Jak na reklamu. Kralice na Hané: Computer media, 2012. 144 s. ISBN 978-80-7402-115-2.
POSPÍŠIL, Jan. (2011) Jak na média. Kralice na Hané: Computer Media, 2011, 119 s. ISBN 978-80-7402-071-1.
POSPÍŠIL, Jan, ZÁVODNÁ, Lucie Sára. (2009) Mediální výchova. 1. vyd. Kralice na Hané : Computer media. 88 s. ISBN 978-80-7402-022-3.
POSPÍŠIL, Jan, ZÁVODNÁ, Lucie Sára. (2009) Mediální výchova – Cvičebnice (Zadání). 1. vyd. Kralice na Hané: Computer media. 88 s. ISBN 978-80-7402-039-1.
POSPÍŠIL, Jan, ZÁVODNÁ, Lucie Sára. (2009) Mediální výchova – Cvičebnice (Řešení). 1. vyd. Kralice na Hané: Computer media. 88 s. ISBN 978-80-7402-055-1.
POSPÍŠIL, Jan, ZÁVODNÁ, Lucie Sára. (2009) Mediální výchova – Metodika. 1. vyd. Kralice na Hané: Computer media. 112 s. ISBN 978-80-7402-040-7..
Skripta:
ZÁVODNÁ, L. S., ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, J. (2014) Udržitelnost v podnikání – Skriptum. Vydavatelství Univerzity Palackého: Olomouc. 94 s. ISBN 978-80-244-4241-9.
Články:
ZÁVODNÁ, L.S., ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, J. (2014) Risk and threats of social networks communication. Communications, 2014, roč. 1, č. 3/2014, s. 56-59. ISSN 1335-4205.
ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, J. Výzkum využívání sociálních sítí jako zdroje a prostředku pro sdílení informací. Media4u Magazine, 2013, roč. 10, č. 3/2013, s. 47-50. ISSN 1214-9187.
ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, J. Výzkum televizních zpráv v České republice. In Slavíčková, P. Sborník z mezinárodní vědecké konference Znalosti pro tržní praxi 2013 Veřejná ekonomika – současnost a perspektiva. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2013, s. 317-322. ISBN 978-80-87533-05-5.
ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, J. CHANGES IN ECONOMIC THINKING IN THE POSTMODERN ERA. In Jedlička, P. The International Conference Hradec Economic Days 2014. Hradec Králové: Gaudeamus, 2014, s. 185-190. ISBN 978-80-7435-370-3.
ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, J. Changes in Economic Thinking in the Postmodern Era. Grantová agentura České republiky, 2014.
ZÁVODNÁ, L., ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, J. Measuring sustainability in companies: The case study from the Czech Republic. In SGEM conference on political sciences law, finance, economics and tourism. Bulgaria : STEF92 Technology Ltd., 2014, s. 467-474. ISBN 978-619-7105-28-5. ISSN 2367-5659.DOI 10.5593/sgemsocial2014B24
ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, J. Vliv postmoderního myšlení na vznik alternativních teorií ve společnosti. In Slavíčková, P. Znalosti pro tržní praxi 2014: Média a komunikace v 21. století. Olomouc: Societas Scientiarum Olomucensis II., 2014, s. 589-596. ISBN 978-80-87533-07-9.
Projektová činnost
GA ČR P408/11/1929: “Kraje v České republice: vytvoření modelu efektivity” – Hlavní řešitel projektu: Doc. Mgr. Pavel Šaradín, Ph.D.
IGA/66/FaME/10/D: “Iracionalita ve spotřebním chování a její vliv na vnímání reklamního sdělení” (2010-2011) – Hlavní řešitel projektu: Mgr. Jan Pospíšil