Jana Geršlová
Prof. PhDr. Jana Geršlová, CSc.
E-mail: jana.gerslova@upol.cz
Pracovna 1.22, Křížkovského 12, přízemí
Konzultační hodiny: ve dnech výuky po dohodě emailem
Publikační činnost (výběr)
GERŠLOVÁ, J. Thonet Michael. In Österreichisches Biographisches Lexikon 1815-1950. Wien, 2014, s. 308-309.
GERŠLOVÁ, J. Marketing- značka – reklama: kořeny komunikace v dějinách podnikání. In Slavíčková, P.(ed) Znalosti pro tržní praxi 2014: Média a komunikace v 21. století, 2014, s. 302-317.
GERŠLOVÁ, J. Ženy podnikatelky – případová studie Helena Rubinstein. In Slavíčková, P. (ed.) Znalosti pro tržní praxi 2013: veřejná ekonomika - současnost a perspektiva. Olomouc, 2013, s. 354-358.
GERŠLOVÁ, J. Přísliby i slepé uličky přenosu technologií v dějinách podnikání. In Slavíčková, P. (ed.) Znalosti pro tržní praxi 2012: Význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu. Olomouc, 2012, s. 85-89.
GERŠLOVÁ, J. „Manner mag man eben...“ Tradition in der Unternehmensgeschichte und die Wiener Firma Josef Manner und Comp. AG. In Hardach, K. (ed.) Internationale Studien zur Geschichte von Wirtschaft und Gesellschaft, Teil 1 und Teil 2. Frankfurt am Main, 2012, s. 251-264.
GERŠLOVÁ, J. Vídeň – oblast pěstování vína. In Víno jako multikulturní fenomén. Olomouc, 2011, s. 130-133.
GERŠLOVÁ, J. Inovace ve firmách v 19. a 20. století – inspirace pro dnešek. In Znalosti pro tržní praxi 2011. Nová generace pracovníků (Generace Y). Olomouc, 2011, s. 202-211.
GERŠLOVÁ, J. Dobytí obtížného trhu - příklad z historie: Beate Uhse. In Slavíčková, P. (ed.) Akademické pohledy do znalostní ekonomiky. Olomouc, 2011, s. 83-91.